.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سیدرضی می‌گفت: حاج‌خانم! این یکجا (کربلا) را می‌خواهم با هم برویم! می خندیدم و می گفتم: حاج‌آقا! من را خجالت نده. گفت: نه کربلا را باید با هم برویم! / با ۱۷۰ کیلومتر در نزدیکی داعشی‌ها رانندگی می‌کردم/ ۳۵ سال معلم بودم بدون یک ریال حقوق! ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : مصطفی هاشمی طبا عناصر به کار گرفته شده در دولت سیزدهم را کارآمد نمی‌داند و نقد صریحی به عملکرد مجلسی‌ها دارد. قالی‌باف رئیس جمهور بهتری از رئیسی نمی‌شد/ بسیاری از خانواده‌ها نمی‌توانند گوشت بخورند/ وزیر اقتصاد ارزش ارز را نمی‌فهمد
شمال نیوز : مصطفی هاشمی طبا عناصر به کار گرفته شده در دولت سیزدهم را کارآمد نمی‌داند و نقد صریحی به عملکرد مجلسی‌ها دارد.(ادامه)
تدبیری برای تعرفه آموزشگاه‌های رانندگی در وزارت صمت نیست؟
تعرفه آموزشگاه‌های رانندگی ثبات ندارد و نبود نظارت وزارت صمت علاوه بر نارضایتی شهروندان صدای پلیس را هم درآورده است.(ادامه)
افزایش مرگ ناشی از تصادفات رانندگی در مازندران
مرگ ناشی از تصادفات رانندگی در مازندران در مرداد امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲۰ درصد افزایش داشت.(ادامه)
تکرار تصادفات مرگبار در جاده گهرباران +عکس
درحالی که چشم‌انتظاری مردم منطقه برای پایان دادن به حوادث تلخ تصادفات در جاده مرگ ادامه دارد همچنان جاده گهرباران جان می‌گیرد.(ادامه)
شمال نیوز : شاید همیشه برای ما جای سوال باشد که مسئولانی که در سخنانشان بر لزوم استفاده از کالای ایرانی تاکید دارند آیا در خانه و زندگی شان از این کالاها استفاده می کنند؛ شبستان در پرسش و پاسخ از نمایندگان مجلس شورای اسلامی جویای این مطلب شده است..... نماینده بابل : یک ماشین ایرانی دارم و یک ماشین خارجی !
شمال نیوز : شاید همیشه برای ما جای سوال باشد که مسئولانی که در سخنانشان بر لزوم استفاده از کالای ایرانی تاکید دارند آیا در خانه و زندگی شان از این کالاها استفاده می کنند؛ شبستان در پرسش و پاسخ از نمایندگان مجلس شورای اسلامی جویای این مطلب شده است.....(ادامه)
دعوت ناطق نوری از سیاست ورزان طیف های مختلف: تفاوت سلیقه داشته باشید اما همدیگر را تحمل کنید(خبر)
(ادامه)
دستگیری زن و شوهر زورگیر /عکس
امید که در زمان دستگیری در داخل کمد دیواری پنهان شده بود، پس از دستگیری و انتقال به پایگاه هفتم پلیس آگاهی منکر هرگونه زورگیری از مالباخته شد و عنوان داشت: شاکی مزاحم همسرم شد؛ زمانیکه قصد داشتم تا با ۱۱۰ تماس بگیرم، وی مانع شد و در عوض پیشنهاد داد تا من با گرفتن مبلغی از وی از شکایت خود منصرف شوم و در ادامه عابربانکش را در اختیار من قرار دهد تا از حسابش پول برداشت کنم.(ادامه)
مصائب زنانه در رانندگی‌های مردانه
عده‌ای از مردان بویژه در گروه سنی جوان‌تر نمی‌توانند حضور زنان به عنوان کسانی که همپایه و همسطح آنها در خیابان و بزرگراه مشغول رانندگی هستند را تاب بیاورند. اگر ببینند زنی با سرعتی بیشتر از آنها مشغول رانندگی است یا با احتیاط رانندگی می‌کند و... حتماً باید خود را با او درگیر کنند و سر به سرش بگذارند(ادامه)
موتور سواری "خانم رییس‌جمهور"/ عکس
رییس جمهور جنجالی آرژانتین، عکسی از خود که سوار بر یک موتور سیکلت است در صفحه شبکه اجتماعی خود ، منتشر کرده است. (ادامه)
رابطه همزمان اولاند با سه زن+عکس
(ادامه)
سانحه در فرودگاه مهرآباد/ سقوط ایران ۱۴۰ سپاهان ایر با ۵۰ سرنشین در مسیر تهران - طبس/ اظهارنظرهای رسمی درباره سانحه/ خطر از بیخ گوش عابران گذشت/ 42 کشته و 3 مجروح در حادثه هواپیمایی مهرآباد + عکس

سقوط خونین یک فروند هواپیمای مسافربری حوالی مهرآباد
سانحه در فرودگاه مهرآباد/ سقوط ایران ۱۴۰ سپاهان ایر با ۵۰ سرنشین در مسیر تهران - طبس/ اظهارنظرهای رسمی درباره سانحه/ خطر از بیخ گوش عابران گذشت/ 42 کشته و 3 مجروح در حادثه هواپیمایی مهرآباد + عکس (ادامه)
خاطرات راننده آقای نخست وزیر: دولت شهید رجایی دیگر تکرار نخواهد شد
بله، خودم ایشان را به دفتر نخست‌وزیری رساندم و فاصله کمی تا محل انفجار داشتیم. قرار نبود که نخست‌وزیر و رئیس‌جمهور در این جلسه شرکت کنند ولی این دو بزرگوار برای جلوگیری از طولانی شدن کارهای اداری و سازمانی در این جلسات شرکت می‌کردند تا کار مردم و کارهای دولت سرعت بخشیده شود.(ادامه)
«هستی مهدوی» از رهای مادرانه می‌ گوید+تصاویر
(ادامه)
قلب خانم‌ها برای این ۱۰ خودرو می‌تپد!
(ادامه)
خانم موتور سوار با چادر + عکس
(ادامه)
مثلث ترور چگونه مقهور وزارت اطلاعات شد
(ادامه)
اعترافات عوامل ترور شهداي هسته‌اي كشور
(ادامه)
ماجرای موتور هزار و جاده چالوس و مداح های مایه دارچیه ؟
(ادامه)
آخرین گفتگوی حاج بخشی: به میرحسین گفتم خجالت نکشیدی
(ادامه)
مهمترین اتفاقات سال ۲۰۱۱ به روایت تصویر
(ادامه)
هنرپیشه‌ای که دوست دارد درلبنان شهیدشود
(ادامه)
افشاگری رییس سازمان انرژی اتمی ایران در وین
(ادامه)
به احمدی نژاد گفتم می‌خوای موهامو بزنم
(ادامه)
10زن خبرساز در حوادث پس از انتخابات88
(ادامه)
ناگفته‌های دردناک بیمار رهاشده در بیابان
(ادامه)
داستان پسري كه فرمانده پدرش شد
(ادامه)
عامل اصلي ترور شهيد دكتر مسعود عليمحمدي و از اعضاي يكي از شبكه هاي تروريستي موساد بخشي از چگونگي آموزش ترور را در پادگاني در نزديكي تل آويو ، ارتباط با عوامل موساد ، چگونگي ترور اين استاد دانشگاه و ... تشريح كرد. مشروح اعترافات عامل اصلی ترور شهید علیمحمدی
عامل اصلي ترور شهيد دكتر مسعود عليمحمدي و از اعضاي يكي از شبكه هاي تروريستي موساد بخشي از چگونگي آموزش ترور را در پادگاني در نزديكي تل آويو ، ارتباط با عوامل موساد ، چگونگي ترور اين استاد دانشگاه و ... تشريح كرد. (ادامه)
مهارت در جستجوي اطلاعات فارسي از اينترنت
(ادامه)
تلاش خاتمی برای کنترل جریان اصلاحات
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.